Tack Snälla ni !

WoW !

Jag har fått så många grattis av er nu så jag blir alldeles tårögd !
Tack snälla ni - allihop !

Äntligen tror jag på det här !. Detta va beviset som jag behövde för att förstå.
Vi har legat riktigt lågt efter plusset men nu efter igår så har jag och E gått och små flinat åt varandra hela tiden.
Det räcker att vi sneglar på varandra så ler vi och förstår direkt vad vi tänker på ;)
Äntligen får vi ha den här mysiga hemligheten, äntligen är det på riktigt!!

Men nu kom plötsligt även känslan att vi vill skrika ut vår nyhet för hela världen, men där är vi inte riktigt än...
Ska väl försöka vänta till efter vecka 12, men någon nära kanske får veta innan ? om vi inte kan hålla oss !

Åh jag längtar så efter mage så det riktigt syns ;)

Köpte förresten åksjukeband på apoteket igår - seaband.
Satte på dom i morses inför begravningen i hopp om att jag skulle slippa må illa.
Antingen fungerade dom skitbra eller så tänkte kroppen på så mycket annat för att ha tid att må illa. För jag har mått helt okej nästan hela dagen !
Så det vore ju toppen om dom här banden fungerar just för mig! Fast jag är riktigt öm på ena handleden nu efter att haft på bandet hela dagen.

Helt slut nu efter en hel dags sörjande & gråtande, viskade "hej då farmor" innan vi lämnade kistan...
hon han ju tyvärr aldrig få reda på att hon skulle få bli farmor innan hon gick bort, men jag är övertygad om att hon kommer hjälpa oss på denna resan så att pyret får kika ut till oss !

Dax att ringa mödravården va det oxå... oj oj... JAG ?? kommer kännas väldigt konstigt !
Får ta tag i det på fredag, ska bli spännande och se vad som händer !

Nu ska jag bara sitta här i mitt lyckorus och njuta ;)

Stor Kram till er därute !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte pm någon har nämnt detta, men du får ju byta bloggnamn till Glad i hemlighet nu.

Grattis grattis!

Anna i USA.

2011-01-19 @ 21:14:14
Postat av: plus här med :)

STORT GRATTIS till er båda !!

Hitta din blogg för nån timme sen och har läst fram till nu, med ögon fyllda av glädjens tårar :)



jag vill säga tack !!tack för att du delat med dig av eran resa och att jag har fått läsa den !



all lycka till er !!



2011-01-19 @ 22:41:20
Postat av: m

Det är bara bra att berätta för anhöriga mfl om graviditeten redan nu,dom kan glädjs åt det och om,nu händer det inte er men om det händer något så är man inte ensamma med det.Vem har hittat på den där regeln om 12 v innan msn berättar?? Jag tycker den är helt åt skogen,vill man berätta och bubblar av glädje,ja bjud på det istället för att snåla:-)

2011-01-19 @ 23:32:51
Postat av: m

Förresten,har alltid undrat vilka det är på fotot på din bloggframsida?

2011-01-19 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0