EN vecka !

Precis en vecka kvar nu till ultraljudet och jag börjar bli otålig ! Så nära men ändå så långt bort !!
E frågade igår om jag va nervös... Har egentligen inte tänkt så mycket i dom banorna, mest längtat och väntat efter det datumet. Jag ser mest fram emot det men det är klart att det smög sig in en liten orolig känsla oxå.

Men oh så häftigt, det bör ju vara en "riktig" bebis därinne nu... har svårt att förstå vart den gömmer sig bara..
Enligt vad jag läst så är den väl runt 10 cm stor nu, om inte ännu större? men hur kan det inte synas ?
På kvällen kan jag väl ana ett litet litet put, men på morgonen är det borta igen.

Jag är i alla fall jätte tacksam att jag mår så bra just nu ! mycket av min ork är tillbaka, inget illamående, inga krämpor av nåt annat slag, förkylningen helt borta och nästäppan försvann den med.

Så om allt bara ser kanon bra ut på onsdag så kommer jag vara en mycket glad gravid kvinna ;)

Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Härligt snart får du se den lill* igen - :)

BM som gjorde vårt ultraljud informerade en del innan och sedan precis innan vi skulle börja frågade hon om det var något särskilt jag undrade över...

Jag hade inga funderingar - bara glad förväntan över att få kika in igen.

Vårt ultraljud tog ca 40-45 min - det var jag inte förberedd på, eftersom förra gången var vi in och ut på 20 min (när vi gjorde Trippeltestet, det som motsvarar KUB i andra landsting). Hon kollade igenom så noga och var väldigt trevlig och vänlig.



Bara en vecka kvar :)

KRAM

2011-03-23 @ 17:06:07
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0