bortrest

Har varit bortrest ett par dagar, och det har änna varit skönt att inte tänka på hela denna karusellen!
Men nu är jag tillbaka och ska allt försöka hoppa in och skriva varje dag!

Mensen är äntligen över, så nu börjar den nya "ligga" perioden hehe

Fasen, gjorde misstaget att köpa hem åsa jinders bok - Vill du ha barn med mig.
Ligger nu och sträck läser den och den gör mig egentligen bara ledsen, eftersom den drar upp allt som vi genomgått. Har kanske läst halva redan och kommer nog läsa färdigt resten innan jag går och lägger mig!

Så det ska bli spännande att se hur den slutar!

I övrigt har jag tyvärr inte så mycket att säga idag, känner mig inte i toppform. Har lixom verkligen insett att vi inte kan få barn naturlig väg och det är en stor sorg att bära!

kommer igen imorgon!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att komma bort lite, få tänka lite på annat.



Jag har själv funderat på att läsa Jinders bok, men inte riktigt kommit mig för. Sträckläsning brukar jag vara ett gott betyg om något, så kanske borde jag skaffa hem den...



Skickar lite kramar som ett försök att lätta upp ditt låga humör.

2009-10-25 @ 21:52:03
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Jag har tänkt samma sak. Har boken liggandes hemma nånstans men känner inte för att läsa den. Ska nog packa ner den i nån flyttkartong "av misstag"...



VARMA KRAMAR!!!

2009-10-25 @ 22:41:30
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0