förstår inte

Hm, funderingar idag igen. Jag blöder fortfarande sen ägglossningen ?? Varför ?? Förstår verkligen ingenting just nu? Jag brukar ofta få en liten blödning efter ägglossning men kan inte minnas att den brukar hålla i sig! Dessutom har jag väldigt ont i magen... känns som mensvärk ungefär fast inte lika kraftig, och det kan jag inte heller minnas att jag brukar ha.
Stört har analyserat mig själv i tusen månader känns det som men ändå kan man inte minnas från månad till månad hur det brukar kännas!

Kanske har fått mens igen, ja varför inte börja 2 gånger i månaden när det ändå är så roligt! ;)

Nä men allvarligt, är det någon annan som kan blöda något efter ägglossning?? Börjar ju änna undra vad det här e för något??
Gillar det inte alls!!!
Så kan man ju inte låta bli att undra....... tänk om det äntligen fäster ?? Men jag önskar att jag kunde låta bli att hoppas. Fan blir ju bara extra jobbigt!
Minns någon månad för längesen när jag riktigt ställde in mig på att det hade lyckats... inbillade mig att jag mådde illa, brösten gjorde jätte ont, ja mm, så jag gick där och kände mig gravid i två veckor men sen som vanligt så rasade livet undan mig! Piss och då va jag nästan otröstlig :( känndes verkligen som om man förlorat något!
Så jag försöker akta mig från att inbilla mig saker!
Jag vill VETA inte TRO !

det har ju bara gått några fattiga dagar sen ägglossningen, så det är ju evigheter kvar tills man får veta. Det borde inte få gå till såhär!!

OLIDLIG VÄNTAN!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du ska kolla upp varför du blöder om det känns jobbigt för dej, aldrig kul att behöva vara orolig och grubbla. Jag fick en blödning en vecka efter mens och det visade sej vara utomkvedshavandeskap så jag är glad att vi tittade upp varför jag blödde. Håller tummarna för att det kanske är en liten där inne:) Kram Emma

2009-10-08 @ 20:59:54
Postat av: Pernilla

Jag har fått bruna flytningar efter ägglossningen nu på senare tid. Har heller aldrig haft det så, har kanske pågått i tre-fyra månader nu efter varje ÄL. Första gången det hände trodde jag ju så klart att jag var gravid, men så blev man så jävla besviken sen så klart. Tog upp det med läkaren, men inget fel, så jag vet inte varför det är så! Asjobbigt är det iaf!



Kramar

2009-10-08 @ 21:06:04
URL: http://www.frnkojatillslott.blogspot.com
Postat av: Anonym

Usch, det är hemskt hur kroppen ska hålla på! Och just när nu - när man är som mest upptagen av att tolka kroppens alla signaler. Eftersom jag alltid hoppas så vill jag ju gärna tolka det som är annorlunda som att det kanske betyder något, men det har det ju hittills inte visat sig göra och som du skriver så blir det ju bara värre när man gör så. Ändå kan jag inte låta bli att hoppas att det här betyder någonting positivt för dig...

2009-10-09 @ 19:56:10
Postat av: Jenny

Glömde visst skriva mitt namn på inlägget ovan...

2009-10-09 @ 19:57:08
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0