remissen skickad!

Äntligen!

Åh va skönt, vår läkare ringde nyss och vi pratade och kom fram till att vår remiss skulle skickas vidare till sahlgrenska! Så hon lovade att skicka den redan IDAG!  :)

Åh känns som om vi äntligen är påväg nu!!
Så nu kan man ju bara hoppas på att dom hör av sig innom en väldigt snar framtid Väldigt spännande och se vad som händer nu.... VI SKA ÄNTLIGEN FÅ HJÄLP !!
Åh hoppas hoppas bara nu att hjälpen funkar för oss....Mina tankar går nu till Mickan som tyvärr måste ta nya tag, stor kram till dig i din sorg!!

Hittade en tidning här hemma sen den 30 sept och råkade läsa mitt horoskop...

"Det finns mycket som tyder på att ett och annat kan inträffa plötsligt - och oväntat!"

WoW.... kan det betyda att vi snart får ett pluss ??? ;)
I alla fall om man tolkar det så som jag vill!

Testade första dagen med ägglossnings test idag - ingenting än.... men är bara på dag 12 idag !

Hörs senare // M


Kommentarer
Postat av: N

Grattis grattis!!! Vår remiss blir tyvärr inte skickad förren våra hepatit och hiv-prover är analyserade, vilket kommer att ske nästa vecka, så snart är vi också på G!! Men jag hoppas så innerligt att det kommer ta sig innan IVF blir aktuellt, är faktiskt livrädd inför detta ...



Stor kram till er!

2009-10-02 @ 22:06:00
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0