hatar facebook just nu



Gick in på min facebook precis och möts av en "vän" som skrev att hon precis fött sitt barn!
Bläddrar vidare och ser en annan "vän" som meddelar att hon är Gravid via facebooken!!

Den senare har knappt vart ihop med sin kille i 3 månader.......
Nu får det FAN räcka!!

Undrar om det sitter en gud där uppe just nu och skrattar ner mot mig.... vad har jag gjort för något ??
Varför hatar han mig ? Varför förtjänar inte jag ett barn ???

Fattar ingenting !???

PISS, SKIT Och andra fula ord som jag inte ens orkar komma på !!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag vet hur det är....

- Piss, skit, fan o helvete! Jag hjälper dig lite på traven ang fula ord ;-)



Men du! Vad bra att det blir spolning på tisdag i alla fall! Kanon! Lycka till :-)

2009-09-24 @ 19:37:58
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Joanna

Röven, bajs och helvetes jävla skit!

Livet är allt bra orättvist. Vid en tidpunkt i våras var det 7 par runt omkring som väntade barn. SJU!!!! De flesta har fött och nya har blivit gravida. Det tar liksom aldrig slut...



Tänker på dig! Kramar om!

2009-09-24 @ 21:10:43
URL: http://plusresan.blogspot.com/
Postat av: Emma

Håller med dej...facebook e inget bra, har därför ingen! Vad skönt att du fått tid redan på Tisdag, jag lovar dej att det är värt att betala lite extra för att gå på privatklinik, det har vi gjort och det gick verkligen fort! På Lördag börjar jag spruta. Håller tummarna för er, många kramar Emma

2009-09-24 @ 22:53:58
Postat av: IVF Karusell

Hej tjejen! Det kan verkligen känns fruktansvärt orättvist ibland hur olika det är för oss människor.



Jag förstår att det känns frustrerande - speciellt när de inte hittat några fel på er.

Att din lillasyster får barn före kan jag också tänka mig känns jobbigt.



Min syster fick barn i somras, hon är också lillasyster. Folk runtikring sa " Jahaja, så hon hann först" Då ville man bara tala om hur läget faktiskt var. Att vi också skulle fått en bebis några veckor senare men som inte ville stanna i magen.



Det är en jobbig resa att vara ofrivilligt barnlös.

Hoppas du skriver av dig - för du/ni ska veta att det finns stöd, ni är inte ensamma!



Kram!

2009-09-24 @ 22:55:53
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0