saknar min älskling

Saknar min Älskling här hemma han är borta denna helgen så jag kommer inte se honom förrän på söndag. Skönt ändå att vara ifrån varandra lite så man får längta och sakna!

Åh jag är så glad att jag har träffat "Mannen i mitt liv"
Vi förlovade oss för ca 2 år sen och vi har börjat fundera på om vi skulle slå till och gifta oss !!! ;)
Tanken är att vi ska gifta oss nästa sommar Men det är jag som backar lite... klart att jag vill gifta mig med min älskade men jag känner att jag vill se hur allting går först.
Bebis kommer faktiskt först på min lista.....

Jag måste få veta vad som kommer hända efter våran remiss blir skickad... Om det blir IVF eller vad som händer.... är inte så påläst än eftersom jag inte i min vildaste fantasi trodde att vi skulle behöva gå igenom något sånthär!
Blir det IVF så känner jag att jag måste lägga all min energi på det.... då finns det nog inte varken tid eller lust för bröllop - tyvärr  Åter igen får man sätta livet på PAUS för att bara VÄNTA !!

Åh vill inte vänta längre.... Min söta skulle bli en sån himla bra pappa! Åh jag vill så gärna ge honom ett barn. Se honom hålla sin bebis.... blir rörd av att bara tänka på det! Längtar sååå !

Egentligen skulle man ju slå till med bröllopet så hade man ju i alla fall fått något annat att tänka på - något roligt! det skulle jag verkligen behöva, Så vi får se... vi avvaktar väl ett tag till och ser hur det blir.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du INTE ska vänta. Tyvärr kan man få vänta väldigt länge då. Det har jag lärt av att vara en som sliter, sätt inte livet på vänt. Att planlägga ett bröllop vill garanterat göra hela denna processen lättare tror jag. Som du säger själv, då får du annat att tänka på. Lycka till

2009-09-18 @ 17:23:34
URL: http://ml80.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Av egen erfarenhet kan jag säga att bröllopsplanering är väldigt bra för att få tänka på något annat än barnskapande. :-) Det behöver inte ta upp all ens energi heller, det beror på var man väljer att lägga ribban tror jag. Framför allt är det svårt att försöka vänta på något som man egentligen inte kan planera.



Kanske kan ni börja planera så smått och se efter en tid hur det går och vad ni orkar med.

2009-09-18 @ 21:47:04
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0