tisdag,

Fick samtalet idag och NEJ det fanns ingen möjlighet att jag skulle få spolningen denna gången, och även nästa månad verkade det som om läkaren tyvärr va upptagen....

ÄR DETTA ETT SKÄMT FÖR DOM ELLER!!????

Så förbannad som fasen ringde jag privat kliniken carlanderska i göteborg och har nu bokat en tid på Tisdag!
Så enkelt va det ;)
Men såklart att det är enkelt kanske när det kostar 2500 kr

Och jag som verkligen hade sparat ihop pengar för att köpa mig en ny kamera... ( min blev nämligen snodd för bara några veckor sen )
Så jag antar att kameran får vänta....
2500 kr är mycket pengar för mig men det är det helt klart värt för att slippa gråta i flera månader till.
Kommer bli en dyr resa det här...... ÅH bara det blir resultat nån gång så e det värt varenda krona i världen!!

Fan ångrar att vi inte gjorde hela utredningen privat.... Då hade man vart klar på ca 2 månader istället för 9:e som vi är uppe i nu! :(

Så nu måste jag åka till mitt sjukhus imorgon för att fixa med mig papper till andra kliniken så att resultatet kommer tillbaka till mitt sjukhus,  mycket åkande blir det!

SHIT - Nu har jag verkligen en tid för den där hemska spolningen..... Då ska man behöva bli nervös oxå !!


Kommentarer
Postat av: MIckan

Go for it. Carlanderska är jättebra! Även om man får åka en bit... Tänk att det är fixat på tisdag och därefter frå ni remiss för att börja med ivf inom 3 månader på salhgrenska. Bara det börjar rulla lite så känns det bättre...!! (Tyckte iaf jag:) KRam!

2009-09-24 @ 13:26:02
Postat av: N

Du kommer klara det galant!! Man måste ju gå igenom det, så man härdar ut! Skönt att du fick tid så snabbt, landstinget kan verkligen slänga sig i väggen i vissa lägen! Jag hade dock tur, kom in på ett återbud, så jag väntade i en vecka och sen vart det min tur! Lovar att det kommer att kännas skönt när det väl är gjort!



Idag tog jag min första tablett av Pergotime, känns lite läskigt, men hoppas att det går vägen nu!!! Är fan vår tur!



Många kramar

2009-09-24 @ 15:12:15
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Fy fan! 9 hela månader, det är ju inte mäskligt! Vi höll på i 5 månader innan vi äntligen fick remissen för ivf och då tyckte jag redan det var olidligt.



Vad bra att du står på dig i alla fall! Det är verkligen jättestarkt!



Håller tummarna för att allt ska gå bra!!!



KRAM

2009-09-24 @ 16:22:45
URL: http://plusresan.blogspot.com/
Postat av: M

Tack alla ni söta som kommer in o stöttar mig!

Gör att man orkar kämpa vidare!



Jättekram på er! // M

2009-09-24 @ 17:00:48
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0