Äntligen dag 1

Äntligen !!!!
Eller vad man nu ska säga ;)

Dag 30 idag och mensen har kommit idag !
När första "hugget" kom stod jag och upprepade - "det va ju detta jag ville" det va ju detta jag ville"
Men man ångrar sig fort....usch vad ont jag hade ! Fick ligga och bara tänka på att andas ut.... och andas in.... helt fruktansvärt!
Tänk om jag varit nån annanstans än hemma, då hade jag inte överlevt ! Det hade inte gått ! Låg i ca 2 timmar och bara andades för att det värsta skulle ge med sig!

Nu kan jag åtminstone sitta upp men inte så mycket mer , så fort jag rör på mig så känns det förfärligt!
och man mår så konstigt dåligt i övrigt oxå... mår äckligt i hela kroppen, det drar ner i benen och jag vill bara dra täcket över mig.
Världens finaste väder ute men jag kan verkligen inte gå ut... kan inte ens bara sitta i en solstol, jag mår för dåligt !

Men men bara att få denna dagen att gå så är det värsta över sen och nedräkningen kan börja på riktigt!
Är riktigt glad trots att jag mår som jag gör !

vecka 17 närmar sig och jag längtar som ett barn efter julafton !

kommer ägglossningen dag 14, så är det den 29 april som blir vårt magiska datum !! ;)
men vi får se !!

Tack för att ni gjort mig lugnare angående helgerna... det verkar som om dom löser det om det skulle bli FET på helgen ! härligt att ni hjälper till och försöker lugna en stressad själ :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tråkigt att du har ont, men nu närmar det sig julafton! ;-) Äntligen!

Kram, kram

2010-04-13 @ 16:05:39
URL: http://www.asa1977.blogspot.com
Postat av: MDB

Åh vad kul att den kommit och ni kan få räkna ner till FET! Kram.

2010-04-13 @ 19:32:23
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0