En vecka kvar !

Ja... det rullar frammåt, nu är det exakt en vecka kvar till vårt test datum !

två gånger under dagen har det gjort riktigt ont i magen, en ilande mensvärks känsla som nästan tvingade ner mig dubbelvikt.
Lite läskigt faktiskt, jag som så gärna ville känna nåt, men det va bara obehagligt.

Jag har klarat mig från toalett hysterin denna gången i alla fall ;)
Eftersom jag VET att mensen inte kommer förrän efter jag slutat med progesteronet så behöver jag inte tros checka. Det kommer inte komma någon mens, utan allt kommer som vanligt hänga på det där luriga jäkla testet !

Man börjar bli jobbigt nervös och nu tänker jag på det hela dagarna igenom !

Psykisk terror kan man kalla det vi går igenom !!


Kommentarer
Postat av: m

Om båda har fastnat så ger det redan utslag!

2010-12-26 @ 23:46:13
Postat av: rebecca

Håller verkligen tummarna för er.



Kram

2010-12-27 @ 09:50:26
URL: http://johawes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0