Så Nervös !

Shit va nervös jag är....

denna dagen har verkligen gått förbi sakta,

Imorgon kl 14.15 ska vi vara på sahlgrenska igen och mitt huvud är spräng fyllt av tankar.
Ena stunden tänker jag att det är klart att allt gått bra - och vi kommer få med oss våran lilla "röris" hem (provrörs-bebis) haha vad fyndig jag va där ;)

och i nästa stund så laddar jag redan för nästa försök... uhhh hemska tanke !

Hur fasiken har ni klarat ruvarperioden gott folk ?? Jag kommer inte stå ut !
Över 2 veckor av ovisshet igen !!

känns som om jag är påväg att gå sönder av nervositet !!

Snälla , snälla, snälla låt mig bara få bli gravid !!!!!

Kommentarer
Postat av: Tonci

För mig hjälpte det under ruvarperioden att tänka positivt! Jag försökte föreställa mig många gånger att en bebis växer i min mage, samt jag föreställde mig massa gånger testdagen med pluss. Om man är konsekvent och inte låter negativa tankar komma förbi, då till slut tror man själv på att allt ska gå bra och då blir väntan lite lättare.

Kram

2010-02-24 @ 09:51:39
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0