lite fest kanske ?

Sitter här och bara tittar på min spray! Vill så gärna sätta igång nu direkt!
Allt känns så nytt och spännande. Kommer ångra att jag skrev det sen när man kanske sitter där efter 4 försök och bara spyyyr på allt!

Men jag måste hålla hoppet uppe! eftersom vi aldrig gjort det här så har vi ju ingen aning om hur det kommer gå! Vi måste önska och hoppas på att det går som vi vill ! Åtminstone tills vi blir motbevisade!

Så det är vad jag ska försöka göra - önska, önska att detta fungerar på oss !

Undertiden så har jag plötsligt blivit väldigt party sugen - vart kom dethär ifrån.... jag har haft hela 2009 på mig att festa, men då kändes det minsann inget skoj!
Så jag funderar på att passa på.... kanske borde gå ut och festa med mina vänner nu när det ändå går !
Lyckas vi så är jag världens gladaste om jag aldrig får festa igen.... Men påvägen kanske det är likabra att försöka ha lite roligt oxå ! Fram tills dess.

Hm.... är ingen party tjej i övrigt, men just nu är jag enormt sugen.... kanske för att jag någonstans inom mig känner att det kommer gå vägen ? ;)

Om man festar sig igenom januari åtminstone så kanske tiden går lite fortare... och sprayen känns lite roligare!?

Mogen "Mamma" kanske någon tänker nu.... men jag är trött på att bara vänta !  hela 2008 & 2009 gick ut på att vänta på det här barnet. Inget barn kom och livslusten försvann.

Nu plötsligt finns det lite livslust igen och jag känner att jag borde ta vara på det !!

Önskar så att det kommer gå vägen för oss så vi äntligen kan få bli en hel familj !!!



Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Livslust är bra.

2010-01-06 @ 09:45:23
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Nori

Ta tillvara på livslusten, livet blir roligare då. Både med och utan barn!

2010-01-07 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0