spraydag 8

Här sprayas det vidare.....
Vaknade inatt igen jätte jätte varm och med väldig "mensvärk".
Konstigt med bara ont i magen men inget mer.... det känns skumt. Kanske kommer bli en helvetisk mens omgång denna gången bläääähhh

Ringde sahlgrenska idag för att  prata lite, såå tråkigt bara att det alltid e den där långa kön. Det gör att man redan är irriterad när man äntligen kommer fram!

Försökte mig på att få börja med sprutorna lite tidigare, men det va lönlöst. det blir tidigast vecka 6. Känns tråkigt men det visste jag ju redan om.
Men jag fick i alla fall inbokat ett ultraljud nästa vecka på torsdag. Då får jag i alla fall veta om den där stackars cystan är borta? Annars finns det ju i alla fall lite tid att göra något åt det!
snälla håll era tummar på att den försvunnit av sig själv.... för jag orkar inga motgångar just nu :(
Så jag får väl vara nöjd... vi är ju pågång i alla fall!

Tänk vad sjukt egentligen.... Vi KAN ju faktiskt vara med barn efter den här behandlingen ?!
Det är ju helt otroligt, chansen finns ju i alla fall.... även om den inte är så stor MEN den finns !!!!

Hoppas, hoppas, hoppas !!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Hej!

Håller tummarna och håller ett öga på din blogg, och ser hur du mår, jag är cirka en vecka efter dig, så jag kanske kan få en aning om vad jag har gett mig in i - men det känns hoppfullt.

Något konkret händer inte bara väntan.

2010-01-18 @ 14:15:12
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: MDB

Håller tummarna! Jag känner också så där, att tänk att jag faktiskt KAN vara gravid om två månader om allt går bra.

2010-01-18 @ 20:05:59
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Carro Tjäder

Hej igen, vet du hur stor cystan var?

2010-01-18 @ 20:21:02
URL: http://barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0