om mens :(

har väntat på mensen hela dagen.... börjar bli frustrerad då den aldrig kommer igång på riktigt!
Varför är det alltid såhär? att man ska behöva få ren panik tillslut för att den inte kommer när det är tänkt!

har haft mensvärk lite från och till hela dagen, men väntar på den STORA smällen så jag vet att det är dag 1... innan monster värken kan jag inte räkna någon dag 1..
Men troligtvis blir det väl ingen dag 1 förräns imorgon?

Åh det blir ingen bra tajming :(  har planer nu i veckan som jag inte kan komma ifrån och sånt gör mig alltid nervös och rädd när mensen närmar sig!

önskar så att jag bara kunde få börja med p-piller eller nåt igen så man kunde styra detta lite själv och minska på smärtan... Piss... får vi aldrig barn så kan jag ju heller aldrig börja med p-piller igen... huuuu betyder att jag kommer att ha den här mensvärken för resten av livet !

Nä.... det godtar jag bara inte så nu får det fasen bli bebis snart....
hur länge orkar man stå ut??...

påtal om dunderkuren förresten så känns det inget bra i kroppen längre, magen är helkass av antibiotikan, tröttheten har tagit över mig och jag mår halvkass helt enkelt. E mår inte heller bra så vi längtar tills det är över!
vi båda har en riktigt äcklig metallsmak i munnen som vägrar att ge med sig, bläsch

blodet har ju börjat komma nu förresten så jag vet inte om jag vågar ta den sista dalacin "sprutan" ikväll??
surt att det bara är EN kvar och jag måste göra uppehåll :(
men det får väl gå, bara mens jäveln kommer igång nångång då !
svårt att veta hur man ska göra och eftersom det är söndagkväll kan man ju inte direkt ringa och fråga någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0