vill stoppa tiden !

oj oj, har varit barnvakt åt världens godaste i 2 dagar och nu när den underbara har åkt igen så blev det så väldigt väldigt tomt :(

åh det är ju såhär livet ska se ut ! idag va vi hemma hos min mormor & morfar oxå, och nu sitter jag nästan gråtfärdig här och önskar att jag kunde stoppa tiden !
Dom älskar denna lilla skrutt som jag va barnvakt åt och det hade varit det finaste i världen om vi kunde få uppleva att åka ut till deras härliga hus med vårat barn!!!

Jag är så rädd att det inte blir så.... att vi inte kommer hinna ! FAN.... och dom frågar varenda gång vi ses om inte vi oxå snart....
Åh det gör ont i hjärtat när jag tänker på att dom troligtvis inte hinner uppleva vårt barn :(
Jag vill inte ha det så.... men det är tydligen mycket här i livet som man inte kan bestämma ett skit över :(

igår kväll tog jag förresten canesten tabletten....så nu är själva "kuren" färdig ;)

nu ska jag bara börja med vad dr L kallade "friskvård" nu är det dax att bygga upp och komma i balans!
Härligt att slippa antibiotikan, känner redan mig som mig själv igen och ingen konstig mage !
Hoppas på det bästa nu att det inte blir så kladdigt av dessa jag ska ta nu i 14 dagar !

Lagom till ägglossningen får vi ligga i igen och nu kan ni ju gärna få börja hålla de där tummarna igen i smyg ;)
För visst vore det häftigt om vi kunde få till ett mirakel efter 3 års tid !!

Måste tacka ni snälla som kikar in och fortfarande hejjar på !! Era kommentarer betyder riktigt mycket för mig!!
NI är de enda som verkligen vet vad man går igenom och jag är såå tacksam över att jag "träffat" er !!

Denna sommaren lever jag endast för min underbara systerson och nästa sommar kanske kanske han kan få konkurens om min kärlek !!!

Jag måste fortsätta hoppas, Jag måste fortsätta tro !!!


Kommentarer
Postat av: avlängtantilldig

Förstår verkligen känslan. Mina föräldrar börjar bli till åren och jag är så rädd att de inte ska få vara med när det är dags. Sambons föräldrar har flera barnbarn redan. Mina har inga och har längtat så vansinnigt länge. Helvetes jävla skit!

2010-06-17 @ 00:29:36
URL: http://enmammautanbarn.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad skönt att du känner dig bättre och att du ändå tror fortfarande!

Jobbigt med din systerson, men du får försöka se det positiva i det hela, det är nog det enda som underlättar skulle jag tro. Tyvärr.



Jag håller tummarna!!

KRAM

2010-06-17 @ 07:48:38
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: emelie

Hejjar på dig!! Håller tummar och tår!

2010-06-17 @ 07:50:57
Postat av: MDB

härligt att du fått tillbaka lite positiv anda. Håller tummarna för er!

2010-06-17 @ 14:03:27
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Karin

Massa styrkekramar till dig! Ja det är hemskt att man inte själv kan bestämma över sin situation och få det som man önskar. Livet är orättvist men vi är många här ute i samma situation och det gäller att peppa varandra. En vacker dag är det förhoppningsvis vår tur och vem vet? Kanske finns det en mening med allt som händer (även om det känns som en klen tröst - jo jag vet)... Lycka till nu! :-)

2010-06-17 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0