god kväll

Kväll och jag ska snart ta min slisk spruta och lägga mig och titta på lost ;)

pyttelite spottings idag och det hade jag ju nästan glömt bort... man ska få den förbannade mensen mitt upp i allt nu oxå :(
Jävligt irriterande faktiskt!

Dr L sa att jag bara kunde göra ett uppehåll när den kommer i de dagarna det kommer som mest alltså 2-3 dagar.
Hade ju såklart kännts bättre att bara få köra på så det blir klart nån gång men vi får väl se när den kommer ?
sexförbud har vi fått oxå.... och på nått sätt känns det helt okej just nu... allt har blivit så konstigt och som ett jäkla tvång så det kanske är bra med ett litet uppehåll.

godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0