Ruvardag 11

Ohhhhh.
Nästa vecka är det som gäller !!!!

Vaknade i morses av en "värk" typ mensvärks känning, blev kallsvettig och smög upp på toaletten för att kolla läget!
Allt lungt fortfarande men paniken börjar komma lite smått!

Jag är såklart jätteglad att jag ruvat mer dagar än vad det är kvar till testdag !
Men samtidigt är det ju nu allt kan hända ! Nu kan nog mensen komma precis när som hellst !
bara vetskapen om det gör mig hyper nervös!

många andra tjejer har "fallit" på dag 11, 12... ja hela vägen fram till 18 så det är mycket känslor på spel nu!

Hade besöksrekord i fredags förresten med den härliga siffran 100 st !! Det va lite roligt, men man undrar ju hur folk orkar läsa ens smörja om allt. Tjat, tjat och låång väntan :)
Men det är roligt att ni läser !
känns bra att få prata om allt detta med "någon" eftersom jag inte kan prata om det med någon annan !
Och eftersom jag är anonym så kan jag vara helt ärlig om vad jag känner !!

Förutom värken i morses så känner jag noll nu igen.... ingenting !!
Man har nästan glömt bort vad det är man väntar på.... vet bara att man väntar & väntar men målet är nästan suddigt!
Jag väntar ju på ett pluss.... ett pluss som jag aldrig tidigare sett.

två stackars streck som betyder att jag blir lyckligast i världen !


Kommentarer
Postat av: MDB

Ja, jag förstår att det är dagarna som kommer nu som är värst. Är ju själv bara på RD 3 och visst är det jobbigt med väntan, men också skönt på något sätt att kunna leva på hoppet. Hoppas verkligen att ni får det där plusset om några dagar, och tänk om vi kunde få kunna följas vid som gravida också. Kram.

2010-03-07 @ 11:10:24
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Lila

Mensvärk är helt naturligt även ifall du är gravid, har haft det när min dotter kom till.



heja, heja

//Lila

2010-03-07 @ 11:39:13
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: Fialisa

Håller tummarna och hoppas att allt går vägen! Hoppas! Hoppas! Hoppas!

2010-03-07 @ 17:55:18
URL: http://varresatilltre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0