vecka 17

planerade i min kalender igår... ska försöka få ihop en trevlig tillställning vecka 16... och medans jag pratade med E om hur bra det kommer bli slank det ur mig, blir perfekt då för veckan efter åker vi och hämtar bebisen ;)

Ja.... så jag antar att hoppet är tillbaka här !!!

Planerar saker i den där kalendern tills den blir alldeles blå !
Måste finnas något varje vecka som gör att tiden går fortare !
vecka 17 eller 18 (beroende på när ägglossningen infaller) är det dax igen !

Den här gången ska det bara bli min tur !! Vi förlorade första omgången men nu vinner vi nästa !!
Och vilken vinst det kommer bli ;)

Jag hoppas att jag lärt mig nåt av den första behandlingen..? Hoppas på att ruvningen går lite enklare denna gången och att jag slipper pendla mellan liv & död flera gånger om dagen !
Maj.... då kanske det är vackert väder och livet känns bättre och minuterna kanske inte går riktigt lika långsamt!
Ja vi får se !? 
Eftersom jag kommer sätta in frysisen i naturlig cykel så kommer jag ju inte ha några progesteron biverkningar i alla fall... förutom om jag blir gravid på riktigt!! Så det skulle ju bli lättare att "leta" efter symptom !

I väntans tider.... igen !!





Kommentarer
Postat av: Mickan

Hejsan! Är inne här varje dag och hejar på. Känner med dig för jag vet precis vad du går igenom. Håller alla tummar jag har för nästa försök. Kramar/Mickan

2010-03-22 @ 15:29:07
Postat av: MDB

Ska verkligen hålla tummarna för nästa gång. Hoppas också på att få komma igång snart, kanske kan vi plussa ihop denna gång!

2010-03-22 @ 20:02:38
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0