Baby mässa

Idag har vi varit på Baby & Barn mässan i göteborg, mycket trevligt och mycket gratis prover fick man plocka med sig vilket inte är helt fel.

bland annat fick jag startpaket väskan från libero med mycket skoj i.



så nu hade man plötsligt nåt att stoppa i det färdiga skötbordet här hemma - Roligt!

Gick runt där inne på mässan så länge att jag nu har ont i svanken och är alldeles dödstrött.
Men det va mycket trevligt och vi båda är överens om att gå på den nästa gång den kommer igen. Den är säkert en gång om året ?
Fyndade en del oxå...

Jag älskar att bada så för mig kommer det vara självklart att bada med vår lilla älskling så lundmyrs badkläder är ju bara ett måste ;)



visst är dom GRYMT SÖTA !! Och vilket pris sen.... badbyxorna kostade 50 kr (normalpris 179 kr) och baddräkten kostade 40 kr (normalpris 199 kr) Så jag känner mig väldigt nöjd med mitt fynd - Här ska badas !!

köpte även en "näsfrida" på mässan då dom hade ett bra mässpris där man fick med nya filter och nässprayer.
kändes konstigt dock.... haha, vi har knappt fattat att vi ska få barn men ändå köper vi en grej för att suga ut snor ur barnets näsa hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0