fyndat

Tjohoo ! Redan tidigt bestämde jag mig för att vårt barn ska få ha en "hokus pokus stol" både jag & E hade varsinn när vi växte upp. Ni vet de här 3 i 1 stolarna som fungerar som matstol, en gungsida med ratt och en sida med pyssel/ritbord.

Och idag innan jobbet fyndade jag en för 125 kronor ;) En ny kostar 995 :- så det kändes som ett riktigt fynd !
Den va vit med vit dyna, dynan har nog sett sina bästa dagar så den tänker jag klä om med ny vaxduk nåt i stil med den här...



Är riktigt glad att jag fick tag i en, så det ska bli kul att leta runt efter nån passande vaxduk. Stolen i övrigt är ju i stort behov av en rejäl tvätt så det ska jag roa mig med nån dag, att skrubba den riktigt riktigt ren !

på tal om nåt helt annat så hade jag grymt ont i ryggen idag efter jobbet - phu, min kropp vande sig sig tydligen att vara påskledig så nu värkte hela kroppen av några timmars jobb.
Undrar vad det är som gör att det gör så ont i ryggslutet/svanskotan ibland?


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Fasiken vad snygg den blev med de där dynan! Hade också en sån när jag var liten. Oh the memories :)

Kram!

2011-04-26 @ 23:22:18
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Foglossning?

2011-04-27 @ 17:14:04
URL: http://cuteewe.blogg.se/
Postat av: jenny gustafsson

sydde eller limmade du? Vi har oxå en sådan och behöver klä om den eftersom min son på ett år satte tänderna i den och tog sig en mummsbit. Får gärna skriva och berätta hur du gjorde.

2012-03-08 @ 13:40:22
URL: http://www.stepbylife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0