pysseldag

Idag har vart en kanon dag och äntligen känns det som om jag kommer nånvart med mina små projekt.
Skötbordet börjar bli klart !! ;)
Så jäkla härligt, bara nån strykning kvar bara, och målet är att hinna få klart den ikväll :)
kommer bli så roligt att äntligen få se hur det kommer bli, om min vision stämmer !

Idag har jag även startat med pysslandet av "mina första år" boken. Va så längesen man pysslade med såntdär klippa & klistra så det va riktigt roligt. Och bra som sjutton blir det oxå.
Många bilder har satts in redan på oss, lite bilder på familj och snart ska jag klistra in lite ultraljuds bilder ;)

ska även googla om jag hittar nåt roligt släktträd som jag kan rita av.
Åh som jag trånat och längtat efter den där boken och nu sitter jag här och skriver i den - Det är lycka det !!

Förresten nån frågade om skötbordet... det är från ikea men det säljs inte längre så blocket är nog enda stället att hitta det på.

Åh härliga lördag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0