shopping - en ond hobby



Babypresent :)

Älskar denna vinter overall från lindex, så den har min mamma köpt som "baby present" . Så den kommer jag att få lägga vantarna på först när bebis har kommit - KOM UT NU, VI LÄNGTAR!

Finns mycket fint i butikerna nu som jag vill ha... men det är bara lägga band på sig.
Något som definitivt står med på önskelistan är detta söta kit med mössa, vantar & tossor.




Tycker mycket om kappahls newbie serie, finns mycket sött.
Vet inte om ni minns en stickad overall som jag såå gärna ville ha, men den grå hade utgått...



Hihi, Nu har jag lyckats hitta en på tradera som förhoppningsvis kommer med posten idag :)
Bebis kommer bli sååå söt i den !

Idag har jag en tröttis dag här hemma, orkar inte riktigt ta mig för något och det är livsfarligt att hamna framför datorn numera... det blir som en ond hobby att shoppa när man är gravid - man kan ju inte låta bli.

Detta är det senaste jag klickade hem, ett supergulligt laban spjälskydd med 2 labandockor :)
Helt onödigt egentligen eftersom vi redan har ett spjälskydd, men vem kan motstå när det kostar 499 kr i affär och man får det för 199 kr - E bara suckar när det kommer paket var och varannan dag i brevlådan :)



Nu ska jag försöka vakna till lite och fixa lite mer på min gips mage... den har blivit stående här, men det är väl dax att pyssla klart så den kommer upp på väggen nångång !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å visst är Newbie serien helt fantastiskt fin! Helt klart de finaste babykläderna som finns. Dessutom neutrala i färgerna.

2011-08-24 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0