4 dagar kvar

Behöver jag säga att jag längtar efter ultraljudet med skräckblandad förtjusning...
Så mycket tankar virvlar runt just nu !

En del av mig säger att självklart är jag ju gravid och det kommer bli underbart att se ett hjärta slå !

Men nästa del av mig är rädd för vad vi ska få se... vet ej om vi skulle klara mycket mer sorg just nu !
Men jag måste tro på att det går bra! Vi har ju en skyddsängel i himlen nu oxå så det borde ju hjälpa till ;)

och inget har ju hänt efter att jag slutade med progesteronet i söndags... det känns oxå bra!

står överallt att man redan nu ska kontakta mödravårdcentralen.... jag vet inte ens vart det finns nån mödravårdcentral i denna stan? Får väl googla.
Hur som hellst så ringer jag inte förrän vi fått det bekräftat på sahlgrenska !

Åh vad jag vill se vårt lilla pyre !!



Kommentarer
Postat av: S

Stort GRATTIS till er!

Åååh, det är så roligt att se när IVFare lyckas med deras försök! Det ger oss andra lite extra hopp! :)

Vi har inte hunnit göra något försök än, har börjat med nässprayen och om allt ser bra ut blir det nog vårat första äggplock v 7! Längtar och är nervös på samma gång! :)

Stor kram till er i sorgen och lyckan!

2011-01-13 @ 22:42:17
URL: http://minstorstaonskning.blogg.se/
Postat av: m

Två hjärtan!

2011-01-13 @ 23:40:42
Postat av: Barnarlivet

Så där nervig var jag också innan VUL och sen visade sig allt vara bra och veckorna gick oändligt långsamt. Grattis till att ni har lyckats!

2011-01-14 @ 08:48:31
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Tänker på er!

Tufft med livet, när det går både upp och ner samtidigt.



Klart ni får se ett hjärta på VUL!

Det är er tur nu!



Håller alla tummar och tår

KRAM

2011-01-14 @ 10:38:55
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0