vecka 34

Oj, inser först nu att det va längesen jag skrev nåt.

vecka 33+1 idag och det rullar på bra, bebis bökar runt väldigt mycket just nu därinne och jag älskar varje rörelse :)

Svårt att ta in att det snart är över... känns jättekonstigt och overkligt.

symptom mässigt så är jag mest trött och tycker det är lite jobbigt att hitta nån bra ställning att sitta eller ligga på.
känns som om jag inte har några lungor för det är riktigt svårt att andas ibland.
Men just nu mår jag ändå riktigt bra, foglossningen har hållt sig undan rätt bra.

Lite besviken över sommaren dock... här där jag bor har vi inte precis skämts bort med sol & värme. Jo en vecka med åskvärme och regn då....
Mitt enda "craving" jag har är att bada och det har knappt varit aktuellt :(
Badat en gång på badhuset i pool och en gång i havet - det va helt underbart !
Men lite snålt på en hel sommar så jag hoppas såå att det ska vända och komma in ett högtryck med sol !

Imorgon är det barnmorskan som gäller och jag hoppas det blir ett snabbt och smidigt besök utan några konstigheter.

fick i veckan veta att vår bebis ska få en liten kusin oxå och det va helt underbart att för första gången få känna ren lycka.... att på riktigt bli helt glad för nån annans skull.
Det enda som stack till lite i hjärtat va att dom sa att dom endast försökt EN enda gång, och sånt kommer nog alltid göra lite ont.

Ska försöka bli bättre på uppdateringar här på bloggen, men plötsligt så händer det inte så mycket...


Kommentarer
Postat av: Tea

Visst är det skönt att ärligt kunna glädjas med andra!

2011-07-19 @ 23:48:57
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0