Ny vecka & 70 dagar kvar

WoW, 70 dagar kvar tills bebis är beräknad - magiskt !
Men jag börjar mer och mer inse att bebis faktiskt kan komma tidigare än så.
Min mormor fick alla sina barn (5 st ) mellan 4-2 veckor för tidigt. Även jag och min syster kom 2 veckor för tidigt så.... ja, det kan ju ligga i släkten :)

Jag fortsätter att förbereda inför flytten och rensar och små organiserar lite så fort jag får chansen.
Idag är det mulet och tråkväder så det är väl bara passa på att göra lite nytta även idag - i lugn takt givetvis.

Bebis skrutten har börjat hicka ibland därinne, eller jag tror det är hicka i alla fall ? ;)

Imorgon har vi fått tid för tillväxtultraljud och jag hoppas att det går bra. Ska bli mysigt att få se lill fisen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0