99 dagar kvar :)

Mors dag idag och "bara" 99 dagar kvar till bebis !!

Nästa vecka ska vi på vår första föräldraträff. Vi ska ge det ett försök i alla fall och se om det kommer vara något för oss. Inte säkert att vi kommer gilla det alls och då hoppar vi nog av de andra träffarna. Men vi får se. Spännande ska det bli.

Det har spöregnat precis hela helgen så det har varit en riktigt slö helg. Inte hänt ett dugg faktiskt, men det har vart skönt det med.
Nästa däremot finns massa saker inplanerade.... hoppas bara att min rygg kommer fixa det ?

Nätterna måste jag ju återigen säga att dom är lite små jobbiga. Att inte kunna ligga på magen är inte bekvämt, och nu har det börjat kännas obekvämt och konstigt att ligga på rygg oxå. Så just nu är det sidorna som gäller, med en kudde mellan benen... vaknar varenda gång jag ska vända mig och får då dra med kudden ... phu ..

Börjar längta mer och mer efter bebis... först va det ju magen jag verkligen längtade efter men nu börjar det faktiskt gå upp för mig att det ska komma ett litet pyre och bo här hos oss... Åh jag tror jag ska mysa ihjäl mig !
Ska nästan bli skönt att det kommer vara höst/vinter när bebis kommer så man bara kan stanna inne och tokmysa. Kan strunta i regn och snöoväder och bara ligga här och snosa :)


Kommentarer
Postat av: Tea

Grattis till tvåsiffrigt!

2011-05-30 @ 08:11:03
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Flugans mamu

Härligt med tvåsiffrigt!



Jag tyckte inte föräldraträffarna gav så mycket under graviditeten, men efteråt var det guld värt att ha de andra mammorna att umgås med.

2011-05-30 @ 08:50:35
URL: http://flugansmamu.blogspot.com/
Postat av: ettvanligtliv

Under 100, härligt. Stort grattis! :D

Kram

2011-05-30 @ 15:23:24
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0