ooops

Hm vad hände där... ?  :)

Hehe, kan vara så att vi blir med barnvagn mycket mycket snart, och det blev inte alls vad jag tänkte från början.
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig :)

Hittat en Nitro City på blocket nu som det lutar åt.... berättar mer imorgon om den blir min...

Den har en citykorg som jag absolut inte ville ha från början... MEN detta va för att jag tyckte den såg så stor och tung ut.... jag är en klenfis och att ta mig upp 3 trappor med bebis i oxå dessutom kändes väldigt väldigt tungt!
MEN nu har jag alltså ändrat mig och funderar på om man i värsta fall kan hitta en liten/billig mjuklift som får plats i citykorgen... det kommer ju vara vinter så det kanske går även om det blir lite varmt ?

blir köp imorgon om allting klaffar :)

spännande !

Kommentarer
Postat av: Tea

Lycka till!

2011-05-06 @ 08:29:35
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0