mer pingu

Haha, idag på jobbet va det inte en utan TVÅ olika personer som frågade mig om jag skulle ut på krogen och festa i helgen.
Lite komiskt tycker jag allt. Dom har alltså inte den blekaste aning om att jag är gravid. ( detta är kunder så jag brydde mig inte om att berätta heller )

Snart gjort 6 månader och ändå ser inte folk att jag är gravid. Dom kommer ju få chocken sen när dom får veta att jag är hemma och föder barn :) Hahaha !

Åh vad jag längtar till sommar & sol och Bad !!
Hoppas mitt järnvärde hinner rätta till sig lite tills dess så man inte kommer vara en zombie när sommaren äntligen slår till.
Riktigt längtar efter att få gå i tunna små linnen och visa upp min bebis mage. Eller varför inte bikini på stranden med en gång :)
Ska bli underbart !

Har hittat 2 nya pingu saker jag nu vill ha...


Denna mjuka mysiga filten ligger på önskelistan och även denna lilla tunna pingu filten.




Vi har förresten fyndat en mjuklift oxå.... bara 100 kr på blocket, kändes som ett riktigt kap, hel & ren va den oxå :)


Kommentarer
Postat av: candra

Den tunna pingu filten har jag till Dexter och han älskar den, vart hittade du den lite tjockare filten? För övrigt tycker jag att du är jätte fin i din mage och det syns tycker jag, lite skillnad på gravidmage och tjockismage :-)

2011-05-27 @ 11:21:43
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com
Postat av: Lila

Så roligt att få se bild på din mage -den är jättefin! Är så avis, förstår att du är lyckligast i världen nu:):).



Kram Lila

2011-05-27 @ 19:53:11
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: sofie

En tanke bara, kan du inte lägga in en bild på din mage som header? Den är fin. Spännande att shoppa massa kan jag tänka.

2011-05-27 @ 20:23:07
Postat av: Helene

Apropå järnvärde. Svårt för mannen att argumentera emot att hushållskassan läggs på jordgubbar :). Jag har redan börjat.

2011-05-28 @ 02:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0