vecka 23

Idag går vi in i vecka 23 och bebis skrutten har vart helt underbar i helgen.
Har vart mycket rörelser där innifrån och äntligen har E fått känna några goa buffar till ;)
Vi har även fått se några sparkar utanpå magen och det va grymt häftigt, man såg lixom hur skrutten levde runt därinne och det va en enorm känsla :)
Lite alien-läskigt oxå när man man faktiskt ser att det finns någonting därinne.
Åhh hela helgen har varit underbar som en riktig lycko bubbla och jag önskar den aldrig skulle ta slut.

Tyvärr tog den slut i alla fall och denna dagen börjar inte speciellt bra.
Vaknade med den jobbiga foglossnings smärtan i ryggslutet och det känns ju sådär att känna av det redan från morgon starten, kan ju bara gissa hur jobbigt det kommer bli på jobbet sen då.
(tror jag ligger dåligt när jag sover...)

sen kom det nån el installatör hem till oss nyss som skulle mäta något, och eftersom jag glömt att det va just detta datumet som dom skulle komma så hade vi inte flyttat bort möblerna. Han blev halvsur såklart när han insåg att han får komma tillbax imorgon istället.

även mat till jobbet hade jag glömt att fixa, så det springer jag lite i panik och fixar i ordning just nu.
Och som grädde på moset ringde dom från jobbet nyss och ville att jag skulle jobba både dag och kväll imorgon då en är sjuk. FAN ! Jag kommer ju ha jätte ont efter en sån lång dag, men samtidigt vill jag inte sätta dom i skiten.

ja ja, nu ska jag sätta mig på balkongen de sista tio minuterna innan jag måste iväg till jobbet, bara sitta där i solen, stryka över magen och tänka på hur lyckligt lottad jag är som får gå igenom det här :)
så kommer det kännas bättre sen.




Kommentarer
Postat av: MDB

Tänk på dig själv nu och ta inte på dig extra jobb bara för att vara snäll! De måste ju ha förståelse om du inte orkar för att du får ont.

2011-05-03 @ 13:55:52
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0