8 månader

Oj va tiden rusar iväg, försöker hinna med att läsa mina favorit bloggar, men hinner aldrig med att skriva i min egen. Just idag blir min lill skrutta 8 hela månader !! Och jag kan inte förstå att hon redan blivit så stor !

Lillan har blivit en riktigt duktig liten tjej som kan sitta, krypa och för några dagar sen ställde hon sig upp för första gången !

När jag ibland går in och läser era bloggar om er som fortfarande kämpar så fylls mina ögon med tårar. Det är så orättvist - alla borde få uppleva detta!

Hela ivf - karusellen som just då va det värsta man gjort är nu nästan bortglömt. Det känns som ett helt annat liv !

Men jag skulle göra om det utan att tveka om det är det som kommer att krävas för att skruttan nån gång ska få bli storasyster.

Jag märker att det är syskon på gång i många av de bloggar jag följt. Själv skulle jag inte vara redo än - inte alls. Känns som om jag skulle göra det på skruttans bekostnad just nu, kommer inte alls kunna vara den mamma som hon förtjänar om jag ska ligga och spy och må dåligt i flera månader.

dessutom vill jag uppleva en underbar första sommar med min dotter där jag mår bra och kan leka med henne till tusen procent ! :)

Nu vaknade lill skråttan oxå så då blir det full rulle igen.


Kommentarer
Postat av: MDB

Tänk att hon redan är åtta månader, vad tiden går fort!



Jag förstår att du inte är redo för ett syskon, jag kände mig inte redo förrän vår skrutt fyllt ett och det känns fortfarande lite läskigt, men härligt på samma gång.



Kram!

2012-05-07 @ 20:37:55
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0