andra advent

Idag har jag haft en bra och trevlig dag !! Känns bra att fortfarande kunna ha såna ibland ;)

Min prins kom hem idag, är på dag 18 i cykeln så njaaa... är nog försent för babymaking tyvärr :(
Kan ju ioch försig ha det lite mysigt ändå... som vanligt folk ;)
Jag höll mig och tog inte ett enda ägglossningstest!  Känns konstigt det med, för jag gillar att ha full koll.
Men men...

det här är enda gången på dessa år som vi försökt som vi missat en ägglossning :(

Börjar känna lite spänning inför besöket nu... och inte bara rädsla !

kommit på en del saker vi ska göra i göteborg oxå utöver besöket ( som tar hela morgone och förmiddagen ) så jag hoppas det kommer vara ett positivt besök så man kan vara glad efteråt och inte bara vilja åka hem!

Tänder ljus nr 2 och önskar mig en bebis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0