dag 32- fortfarande ingenting ;(

Dag 32 idag och fortfarande ingen mens - kuken !!!

Det här sabbar alla planer ännu mera, varför kan inte skiten komma som den ska! Har inte gått över dag 31 sen jag slutade med p-pillren och det här är ingen läglig tidpunkt att göra det !!

fan blir så less!! men min tur så kommer den väl lägligt nu när vi ska iväg på julfirande... vi ska sova borta och fira jul, och då kan jag ju inte ligga som ett jäkla kolli och bara ha ont!!

Så vad ska man göra ? Ja du jag vet faktiskt inte, går så långt nu så jag vet inte alls vad jag ska göra! Om den kommer när vi ska åka iväg så kan inte jag följa med ! Det går bara inte. Första mens dagen har jag så ont så jag inte kan stå på benen, och absolut inte vara bland folk.
Är väldigt irriterande detta!
Önskar så att den bara kunde komma igång nu då så jag åtminstone kan få fira jul som en normal människa! Den har måndag eller tisdag på sig att komma sen är det tyvärr kört!
Sen får jag ställa in julen ;(

Jävla piss, vad den här skiten förstör varenda månad!!!!!! SÅ TRÖTT PÅ DET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0