ensam hemma

Idag är längtan extra stark !! Har varit ensam hemma nu i några dagar och det börjar kännas tråkigt!
Vad skulle jag gjort utan min prins ?    Saknar honom massor här !!

Igår passade jag lillskrutt en stund!! Åh Älskar honom såååå..... Längtar så efter en egen ! Kan ju bara önska att "mitt" barn blir lika underbart som han e !!
Dag 16 idag så jag har säkert ägglossning :(
Låter bli att testa mig nu när E ändå inte kommer att vara hemma.... Då blir jag bara irriterad om jag sitter här med stor stegring och ändå inte kan göra något åt det!!

12 dagar kvar tills vi ska till sahlgrenska för första gången!! Och dagarna verkligen sniglar sig fram som vanligt när man väntar på något!!

Hoppas på att mitt psyke kan hålla sig lungt när vi är där på samtal. Har en förmåga att börja gråta nästan varenda gång jag pratar om allt detta och jag hoppas innerligt att jag kan hålla mig. Tycker inte om att sitta och grina inför folk! Men men... är väl bara att förbereda sig på en syndaflod av tårar !! Då kanske dom åtminstone förstår att vi verkligen tar det här på fullaste allvar och VILL börja så fort som möjligt!



Kommentarer
Postat av: Lila

Surt att ni inte kan "do it" under ägglossningen, men som du säger det går ju inte göra något åt just denna månad.



Och du, tycker det är helt okej att gråta. Jag gör det jämt:), tycker det är skönt! Och det kanske berör dem (som ni ska prata med), och verkligen förstår er känsla.



Kramis Lila

2009-12-06 @ 09:09:45
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: Åsa

Håller med ovanstående! Börjar du gråta är det helt ok, tror alla kommer vara förstående. Är trots allt en rätt tuff sak att både vara i och stå inför!

Stort lucka till, bara tio dagar kvar nu.

Kram, kram

2009-12-06 @ 17:59:17
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0