Fan Är Lös !!

Jag tror fan är lös !!!!!

Julefriden har äntligen kommit till vårt hem - med det menar jag att mensen äntligen kom idag !
Inget kul direkt men ändå befriande,
Har haft tusen saker jag skulle behövt gjort idag men tyvärr har inget av det blivit gjort då jag bara legat med handen på min onda mage !

MEN, något jag MÅSTE göra idag är att färga mitt hår, har en rejält ful utväxt som måste åtgärdas innan vi ska åka iväg på julfirande!
Så detta har blivit mitt mål idag, att känna mig tillräckligt okej för att göra detta!

Tog nyss tag i saken och fick fram alla grejjer jag behöver och när jag klätt av mig, handskar på och försöker stå upprätt trots det onda i magen så öppnar jag paketet och ser att själva blandningen fattas !!!!!

Här någonstans tappade jag verkligen tålamodet.... Varför förföljer den här oturen mig!!???
Skrek som en vilde och använde varenda svär ord som jag någonsin lärt mig! Stackars E trodde jag va nära döden eller nåt!

VAD E DET FÖR JÄVLA IDIOT SOM SNOR SÅNT !!???? För det är vad jag antar ha hänt !
Brukar faktiskt öppna paketen ibland när jag ska köpa för att försäkra mig om att allt finns med ! Men naturligtvis gjorde jag inte det denna gång, då jag va sååå stressad! TACK FÖR DEN !! Nu är jag ju ännu mer stressad!

Önskar att jag kunde ge upp och bara skita i det och gå och lägga mig igen !
Men jag ser ut som skräp i huvudet så jag MÅSTE färga det !

Har fått nog dos av otur detta året så jag önskar innerligt att oturen hittar nån annan bärare tills nästa år !!
2010 SKA vara MITT år !!!

Så otur..... LÄMNA MIG IFRED !!!!!



Kommentarer
Postat av: MDB

Ja, visst är det så att en olycka kommer sällan ensam! Det räcker inte med en skitsak utan det ska följas av flera, oavsett hur små så är det inte så litet när det följer på något annat. Hoppas också på att 2010 ska bli ett mycket bättre år!



Kram

2009-12-21 @ 19:13:53
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0