Jävla skit deppdag !

Är världens deppigaste just nu ! Eftersom illamåendet inte ville ge med sig så åkte vi och köpte ett graviditetstest tillslut ! Och naturligtvis så flinade det med ett minus rätt i ansiktet på mig !

Fans skit att jag tog det.... jävlars satan.
Så nu är jag riktigt nere och har lust att gå och lägga mig resten av dagen.
Varför detta jävla kuk illamående då..????
Är jag dödssjuk..? likabra det kanske så man slipper den här jäkla skiten!

Så trött på allt. Va ju tvungen att ta testet oxå eftersom vi har tid på sahlgrenska imorgon. Skulle ju vara löjligt om vi satt där och berättade om illamåendet och dom frågar om vi testat... "öhh nej"

Ser inte alls fram emot imorgon, det känns bara jobbigt! Speciellt eftersom mensen nu säkert kommer att krångla oxå. I vanliga fall så hade jag börjat små blöda vid den här tiden ( ännu ett skäl till att jag tog det sabla testet! )
Men inte denna gången, så jag ger mig fan på att det kommer krångla.... den ska säkert vara jätte sen eller helt enkelt hoppa över hela månaden - ALLT FÖR ATT RETA MIG !!

Riktig deppdag här nu, och riktigt nervös inför imorgon !

Varför ska vi behöva gå igenom detta ??????
Ingen av oss har gjort något ont.... VARFÖR !!???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0