mår illa

borta bra men hemma bäst !

trots att det va underbart att komma bort så är det ändå väldigt gott att vara hemma igen !

jag skrev i ett inlägg för några dagar sen att jag mått lite konstigt... typ illamående.
Detta följde med till hotellet tyvärr. Blev riktigt illamående vid några tillfällen. Stod och hulkade lixom men ingenting ville upp !
Och vid en frukost va jag tvungen att gå för jag trodde jag skulle spy om jag satt kvar!
kommer minst 2-3 gånger om dan,
Mycket märkligt - känns som om det kommer så fort jag ska äta något och även när jag är hungrig!

Måste ju vara inbillning..? E va ju inte sen med att "vi måste ju köpa ett test"
Men jag vill verkligen inte slås ner av ett sådant skit test!
Är ju bara på dag 26 oxå så det ÄR ju för tidigt!!
Måste ju vara hjärnan som spökar!

Men vad kan det vara då... måste ju seriöst vara något fel på mig...? Känns som om jag mått såhär halv illa i över en vecka och det kan ju inte vara normalt. Kanske är sjuk... kanske är stress. FAN !

Hoppas att det försvinner jäkligt fort.... eller om 9 månader då ;)
Det är bara att välja - antingen eller !!

För jag godtar inte att må illa över INGENTING!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0