Ny Tröja..

Idag va jag ute och shoppade lite ! Hittade en tröja som bara va JAG !! som skrek köp mig, köp mig!
Tyvärr fanns inte tröjan i min storlek och efter att jag letat i grann städerna oxå fick jag ge upp !
Jag va bara tvungen att ha den och köpte den istället i storleken större !

Så den ser lite förstor ut MEN.... Tanken slog mig att förhoppningsvis kommer jag bli större om ett par månader.....
Kan man tänka så ??  Jag önskar att jag kunde få tänka så på riktigt !
Istället kanske man kommer sitta här om ett år igen med bara en förstor tröja !!?

Nä... jag har bestämt mig ! Jag ska växa i den där tröjan 2010 . Med stor putande babymage ska jag vara grymt snygg i den där tröjan !

Kanske skulle passa på att festa varenda helg nu i januari.... för sen är det min tur att vara gravid och välja alkohol fritt. Så man kanske verkligen skulle passa på att supa skallen av sig medans man kan !?

Vad kan man boka in för grejjer hela januari då för att det ska rulla på.... Kanske får ställa till med lite januari fest... sådär av ingen anledning..." En inför graviditet fest" en sista chansen till fylla fest !

Ja jag vet inte... allt jag vet är att det går sådär långsamt nu igen, och då har vi inte ens kommit in i januari !
Funderar på att ringa nån vårdcentral nu såfort nya året kommer igång.... måste veta om den där äckel cystan fortfarande är kvar... i såna fall måste den ju bort? Och det nu för den får inte sinka oss sen när det äntligen blir dax !

tjiho... ett frivilligt vul alltså - mysigt !




Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Ja visst kan man inte låta bli att tänka på vilka kläder som skulle fungera med en gravidmage.

2009-12-30 @ 00:01:37
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Kan avslöja att förutom att jag faktiskt har några babykläder gömda i lådan så ligger där även några klädesplagg som jag hoppas kunna "växa i". Det är kläder som jag fått från svägerskan som inte riktigt passade på mig, men som skulle funka bra med en växande mage. Lite hopp måste man ju ha så jag sparade dem för framtiden...

2009-12-30 @ 00:17:42
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0