Äntligen!!!

Äntligen lite bra nyheter.... Ringde till sjukhuset idag igen och nu hade min läkare kommit tillbaka från sin semester. Hennes svar att hon inte ringt oss blev
- Proverna visade inget, hade ni haft hepatit eller hiv hade jag naturligtvis ringt....
Öhhh hallå det va väl inte det jag brydde mig något om . Självklart visste jag ju redan att ingen av oss hade hiv... jag vill ju bara få iväg remissen.

Och då fick jag veta att JAAAAAAAAAAAAAA Remissen har blivit skickad !!!!!!!
ÄNTLIGEN!!!!!
Bästa nyheterna jag hört på väldigt länge! Hon sa att den borde vara framme hos dom redan så jag ska sätta mig sedan och ringa dit för att försäkra mig om att den kommit och att vi äntligen står i kön!

Åh det är som en stor tyngd som lyfts just nu! Även om väntetiden är lång så är vi ju åtminstone ( förhoppningsvis ) med i den förbannade kön nu!!!!

Så himla härligt att slippa ringa till sjukhuset och tjata och gråta var och varannan dag!
Är på dag 13 idag oxå.... har fortfarande inte testat än. Ägglossning imorgon kanske..?? Brukar komma runt dag 14 - 16 på mig! Får se om jag tar ett test sedan...?

Åh hör nog av mig sedan när jag ringt sahlgrenska för att bekräfta att vi kommit fram!




Kommentarer
Postat av: Plusresan

Jippi! Stort grattis, gud så skönt!!!!



Nu är ni ett stort steg närmre ivf och graviditet. Jätteskönt!!!



Massor med kramar!

2009-11-02 @ 15:20:30
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Mickan

Åå vad roligt att läsa dagens inlägg. Härligt!!

2009-11-02 @ 18:01:48
Postat av: Jenny

Grattis, äntligen något positivt!

2009-11-03 @ 08:22:58
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0