bakfull...

aj aj, det blev en riktig vräk fylla igår, så nu ligger man här och mår som man förtjänar!
Blev även att gå upp mitt i natten och spy.... så ni kan ju bara tänka er hur jag mår just nu! Usch!!
Ligger på soffan med sprängande huvudvärk och rör jag minsta lilla på mig så kommer illamåendet... bläää
Måste blivit så dålig för att jag inte druckit på så länge.... har ju avstått hur länge som hellst tex i ägglossnings tider Men nu gav jag blanka fan i det!!
Det fungerade i alla fall..... ett tag. Gårdagen blev mycket lyckad och jag hade jätte roligt, innan jag började må dåligt ;) Och barn tankarna höll sig borta nästan hela kvällen
 
Är idag på dag 12 så ägglossningen närmar väl sig antar jag.... vet inte om jag ens orkar hålla på med stickor och skit den här gången! Men som vanligt är det ju skitsvårt att bara strunta i det.... så jag får väl se om jag tar en imorgon?!



Kommentarer
Postat av: Plusresan

Skönt att få en paus från barntankar. Den var välförtjänt! Jag har lyckats att strunta i äl-tester en månad av 18. Då gick jag omkring och var orolig att vi hade missat äl, jag visste inte när bim var och det var allmänt jobbigt...



Men nu har du ju äl snart oavsett om du testar eller inte ;)



Kramar!

2009-11-01 @ 16:54:35
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vad skönt att du hade en trevlig kväll, och att barntankarna höll sig borta!



Har själv tankar på att strunta i ÄL-testerna den här månaden, känns inte riktigt som att det är någon vits, men tror inte att jag kommer att kunna låta bli.



Hoppas att du mår bättre snart, kram!

2009-11-01 @ 18:32:42
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0