deppdag

Känner mig åter igen helt värdelös.... känslan av deppighet är nu tillbaka här för att stanna!

Om jag bara hade haft ivf - januari att se fram emot hade allt kännts så mycket lättare! Då hade jag kunnat gå igenom Jul & Nyår som en levande hoppfull människa!

Men nu känns allting så OTROLIGT långt borta, så istället kommer jag vandra runt som en levande död - en zombie !

Har inte gjort något nyttigt idag på hela dagen!, bara gått runt och deppat, Åhhhh varför denna nedstämda känsla nu igen!? Kanske är pms.... Dag 28 idag och och jag bara väntar på att skiten ska kicka igång på riktigt!
Vill inte, Vill inte !!!

Vet inte vad jag ska göra för att få mig gladare ?? Just känns livet totalt meningslöst! Ska jag bara gå här på jorden och vänta och vänta....
Tror jag får åka iväg och köpa mig massa godis sen... Ligga och Svulla Godis, Chips & Popcorn till desperate housewives ikväll !

Om mina egna hormoner gör mig såhär deppig så undrar jag verkligen hur jag ska klara av att få extra hormon injektioner !! Tjihoooo !


Kommentarer
Postat av: tonci

Den här väntan är värst, jag vet. Man känner att man bara orkar inte mer, jag förstår verkligen din känsla och deppighet.

Godis och en bra film brukar hjälpa mig också, och sen tänk på att tiden går, den har aldrig stannat, förre eller senare kommer den tidpunkten för er också när ni kan börja behandlingen. Jag håller tummarna att det inte ska ta så lång tid som det låter och känns nu.



Tonci

2009-11-17 @ 16:58:49
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: L



Säger som tonci, denna väntan!!! man har väntat så länge och får alltid vänta längre känns det som.. styrkekramar till dig!

2009-11-17 @ 18:31:36
URL: http://www.avlangtan.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jobbigt för dig. När man väl e igång e de också en hel del väntan som är påfrestande, men då händer det iallafall någonting. Förstår din deppighet och att det e frustrerande. Hoppas det blir bättre snart. Varma kramar

2009-11-17 @ 21:25:50
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: N

Kram till dig!!! Vet hur det känns och man får lov att ha sådana dagar, det betyder ju inte att det alltid känns så! Idag är jag också lite deppigare, mensen är på g tror jag, känns i hela kroppen. Även om mitt humör var bättre igår så blir man alltid så nedslagen när man inser misslyckandet ... Det är verkligen skit det här!



Massor med kramar till dig!

2009-11-17 @ 22:47:49
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: R

vad tråkigt att allt ska ta så lång tid jämt!! Det är ju såå jobbigt att vänta och vänta. Vi får inte börja vår utredning förrän i mars (eller vi får boka tid i mars menar jag).

Känns jobbigt att vänta i fyra månader på det, sen tar väl utredningen jättelång tid!

Jag hoppas verkligen ni får komma på IVF snart!! Kram

2009-11-17 @ 23:54:48
URL: http://thewaytoachild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0