brevet kom

Tjiiihoooo ---- Eller INTE!

Dag 30 idag eller dag 1 om man hellre vill kalla det!

Idag kom mensen så nu ligger jag nerbäddad i sängen än en gång, med värmeflaska på magen och fjärkontrollen i handen. Bllöööhhhh!

Ja vad ska man säga..?? Om jag ändå hade vetat vad det va för fel på mig...?????? Varför blir det ingen bebis ??

Fick förresten det efterlängtade brevet idag.... Åh när jag såg brevet i lådan blev jag alldeles kallsvettig, sprang in och slet upp det med iver!
Men det kunde likagärna varit..... dom har antagligen bara skickat det för att jag ringt och tjatat! För det stod INGENTING!!

Det Stod! :

Vi har mottagit remiss från dr.....
Ni kommer att kallas per brev innom 3 månader

Och det va ALLT!!!
Jag hade ju förväntat mig ett datum eller nånting så jag känner mig lurad!
Åh va tråkigt, hade kännts SÅ mycket lättare om man fått ett datum att leva efter!

Så nu känns det sådär tomt igen... Har ju lixom ingenting att gå efter. Även nästa mens kommer ju hinna komma och gå innan något händer. Och säkert oxå den efter med!

Orkar inte gråta den här gången - altid nåt eller så e det ännu värre för det måste betyda att jag är helt tom

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är så det går till tyvärr..

Man tror att man är så ensam om att ha problem med fertiliteten, eller åtminstone jag gjorde det, och blir så frustrerad över hur lång tid allt tar.

Jag var i upplösningstillstånd då vi närmade oss slutet på de där tre månaderna när kallelsen skulle komma.

Den kom när det var tre eller fyra dagar kvar, men som tröst fick vi komma in bara 6 dagar efter att kallelsen damp ned i postlådan.



Nu när man varit inne i karusellen så har man sett hur mycket de har att göra, så min förståelse för klinikerna har ökat och frustrationen vänds mot politiken istället.

2009-11-20 @ 09:43:30
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Mickan

Förstår att det känns seeeegt med denna väntan. Men ett brev är alltid ett brev och det betyder att ni FINNS i deras kö nu. Hoppas verkligen det går snabbt när ni väl kommer in! SJälva var vi på UL idag och vi slapp fler kontroller och bokade in ÄP redan på tisdag... insättning (peppar peppar) blir på torsdag. En helgkram till dig!!

2009-11-20 @ 16:19:36
Postat av: M

Sant Mickan, jag ÄR faktiskt glad att vi finns med på deras lista. kunde varit mycket värre! Gud va härligt att det rullar på för dig med äggplock och allt! Denna gången bara måste det ju ta sig ;) Jag kommer i alla fall hålla alla tummarna!



Emelie: Ja herregud först tror man att man är ensam om detta men sen öppnar sig en helt ny värld av människor som är i precis samma sits! Är sååå glad att jag har alla er!

Kram M

2009-11-20 @ 19:43:02
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Candra

Samma här, fick mitt brev i fredags förra veckan och det stod likadant i det.

2009-11-25 @ 10:49:46
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0