Yes, nu står vi i kön :)

Hej hopp!
Ringde sahlgrenska idag för att försäkra mig om att remissen va där - och ja äntligen det va den!!
Så nu står vi nu äntligen i deras kö!!
Jag frågade lite om det brukade vara några avbokningar om man hade chansen att få komma in på nån sån. Men det är ju egentligen 3 månaders väntetid för ett nybesök så hon nämde bara att det stod Januari på oss!

Vi skulle i alla fall så småningom få ett brev från dom, och efter det sa hon att man kunde ringa och försöka komma in på nån avbokad tid. Så direkt när brevet kommer är det absolut vad jag ska göra! Jag ska ringa och ringa så att dom verkligen förstår att vi kan komma precis när som hellst! Jag släpper allt bara vi får komma dit!

Åh plötsligt känner jag mig lite hoppfull och gladare! Trots att det troligtvis är minst 6-7 månader tills vi ens är i närheten av något ivf- försök. Så känns det ganska bra ändå!

Om man ser det såhär - om ca ett halvår kanske jag kommer vara gravid ;) ;) Åhhhhh önskar. önskar!!!

Kan ju lova att mitt humör kommer svika mig många många gånger under de här månaderna... öhhh snarare under den här veckan :) Men just idag är jag glad!!

Däremot så går det åt helvete med min ägglossning...??
Som jag sagt tidigare så får jag en blödning efter ägglossning och igår vid 12 tiden när jag skulle gå och lägga mig som kom alltså denna blödning ( tror jag) Hm... det va då dag 13 och jag fick panik över att jag inte börjat testa!
Fan. tog ett test då bara för att se att det verkligen va ägglossning men testet gav inget utslag... Hm... Piss
Så nu har jag verkligen ingen aning...??
Visade inte testet något för att ägglossningen redan varit...? eller för att den inte varit???
Ja herregud va förvirrad jag är nu!

Ja ja, jag får helt enkelt bara skita i det.... får köra på och ligga varannan dag ett tag till så får vi se vad som händer. Blir ju inte gravid på naturlig väg ändå, så varför skulle det spela någon roll!?

Åh kom igen nu.... låt detta halvåret flyyyga fram :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket bra besked! Hoppas också att tiden går fort, och december brukar ju faktiskt rusa fram med alla julförberedelser...

Kram kram!

2009-11-03 @ 22:04:09
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: R

Grattis! skönt att ni äntligen står i kön!

2009-11-03 @ 22:15:30
URL: http://thewaytoachild.blogspot.com
Postat av: Plusresan

Åh vilket härligt inlägg! Märkte verkligen att det var fullt av hopp och glädje =)



Fortsätt med det! Snart så är det er tur.



Kramar

2009-11-04 @ 13:44:39
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: M

Tack för att ni kikar in tjejer och finns där!!

Kram på er!

//M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2009-11-04 @ 15:15:06
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0