första advent!

Första advent idag alltså !
Tänder ett ljus och önskar mig ett barn!

Har inte lika ont i armen idag efter vaccinet, så inatt fick jag sova hyfsat i alla fall! Och eftersom det kändes bättre så passade jag på att måla taket... Hrm, ingen bra ide men det hade jag ju egentligen räknat ut redan innan!
Men nu är det gjort och det känns bra!

Önskar just nu att jag kunde ha massor att göra nu i två veckor så att tiden kan rinna på lite fortare... Men nja har inte mer än vanligt att göra så tiden till 16 december känns låååååång!!!!!

Min dröm just nu är ju att jag den 16 kan tjata mig till att få börja behandling direkt!! Undrar om dom kommer gå med på det?? Kommer vara på dag 28 i cykeln på den dagen så om jag tjatar tillräckligt så kanske det går!!
Annars sätter jag mig där och stor grinar till jag får !! :)
Känns i alla fall som om chansen finns.... om det är näs spray som gäller så gör det väl inget att det kommer vara jul stängt!  Gäller att utnyttja tiden på bästa sätt!!
Kanske inte det bästa att spraya under jul och nyår ifall man blir en jävla klimaterie kossa men vafan!!
Det är det värt !!

Så håll alla era tummar att jag kommer få börja spraya direkt och inte behöva vänta ännu några månader!!



Kommentarer
Postat av: Tonci

Jag har sprayat en gång under jul och nyår och det gick jättebra. Det var ingenting speciellt.

Jag hoppas du kan börja med behandling efter den 16:e, håller tummarna.

Ha en fin första advent!

Kram

2009-11-29 @ 16:29:44
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Jag har sprayat en gång under jul och nyår och det gick jättebra. Det var ingenting speciellt.

Jag hoppas att du kan börja med behandlingen efter den 16:e, håller tummarna.

Ha en fin första advent!

Kram

2009-11-29 @ 16:31:10
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0