livet står på paus !

Helt tomt..... Anledningen till att det inte händer mycket här på bloggen är att livet står still! Det händer ingenting på barn fronten så det finns ingenting att prata om! Piss

Inget brev får jag heller, fastän jag kollar brevlådan ca 3 gånger per dag!

Vet att jag borde ringa och tjata men jag har verkligen ingen ork! Jag har ju redan ringt och fått svaret att det kommer komma ett brev så småning om.... Jag blir alltid bara så jävla sur och irriterad så fort jag pratat med någon på sjukhusen. Så jag tror jag försöker jobba upp min ork tills på måndag och ringa då!

Usch har varit mycket här i "riktiga" livet oxå.... mycket jobb, stress och jag känner mig alldeles slutkörd!
Just nu är det kanske bra då jag ändå lyckats tänka på annat än bara vårt problem!

Åh, och snart ska mens helvetet komma igång oxå.... vet inte ens vilken dag jag är på nu... haha positivt för mig då jag annars går och räknar mina cykeldagar helt kontrollerat!
Får nog tjuvkika i almenackan så man får lite koll på hur man ligger till! :)

Är 100 % säker i alla fall denna månaden att det inte blivit något.... och på nåt konstigt sätt känns det skönt, för jag har inte hoppats något alls denna månaden. Så besvikelsen kommer inte kännas lika stor!

God Natt på er!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Brevet kommer att komma inom de där tre månaderna kan man ju trösta sig med, kommer ihåg att jag sprang till lådan varje dag som skjuten ur en kanon och så kom det med bara några dagar innan 3månaders dagen och vilken glädje =)

I efterhand kan jag känna att jag stissade upp mig alldeles för mycket med att räkna dagar osv.

Fick tid jätte snabbt efter att brevet kom, det var väl veckan efter eller så, så ni kommer nog inte få vänta så länge till.

Hoppas ert brev kommer snart =)

2009-11-13 @ 22:45:56
URL: http://kronsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0