önskevärld

Undrar hur lång tid det kommer ta innan det där brevet kommer från sahlgrenska?? Fortsätter det såhär så kommer jag ju bli tokig av att springa till brevlådan flera gånger om dagen!

I min önskevärld skulle jag såååå gärna gjort ett Ivf försök innan jul, det hade varit helt underbart! Jag vet att det inte kommer bli så men det är ändå en önskan jag har.... en julklapps önskning! Att dra igång i Januari hade inte heller varit fel... men sen finns inte orken kvar att vänta mera!

Våran önskan om ett barn blir mer påtaglig här hemma... vi ska framöver renovera inne på toaletten och när vi idag stod och planerade vart duschen ska stå kom jag på mig själv med att säga - Men vi måste ju ha plats till skötbordet oxå...

Oj.. det va som om världen stod still en stund! Blev verkligt för en sekund, för att sen bara försvinna!

Men Men nån gång kanske man får köpa det där skötbordet....



Kommentarer
Postat av: R

förstår precis, vi bor i lägenhet men har tittat på hus och då tänker man ju var barnrummet skulle vara osv...

2009-11-05 @ 13:14:49
URL: http://thewaytoachild.blogspot.com
Postat av: Plusresan

Och jag känner också igen mig. Flyttar till hus om 3 veckor och det enda jag tänker på är hur jag ska inreda barnrummet...som för tillfället ska bli kontor...

2009-11-05 @ 22:45:02
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Jenny

Förstår vad du menar, har själv redan tänkt ut var spjälsängen ska stå... Svårt att låta bli att planera.

2009-11-06 @ 08:24:05
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0