paniken växer

Lite smått panik av alla möjliga orsaker!

Först av att vi just nu håller på med ett renoverings projekt som drar iväg och kommer kosta oändligt mycket mer pengar än vi någonsin hade räknat med.... Massa pengar och massor av våran dyrbara tid!
Så jag gillar inte alls den här känslan av av plötsligt vara utan pengar.... speciellt eftersom jag vet hur dyrt det kommer att bli när vi kommer att sätta igång med ivf.... och ännu dyrare om vi misslyckas!

Sen fick jag panik när jag idag ringde sahlgrenska.... jag ringde reproduktionsmedicin ( dit jag ringt de andra gångerna ) för att få reda på varför vi inte fått nåt brev.
Sköterskan i luren sa att hon inte kunde se varför, men att vi antagligen hörde till ivf avdelningen. Men hon tyckte att det va konstigt att vi inte fått något brev ?
Sa något om ifall de kanske inte godkänt vårat ärende.... ??

Ahhhh i såna fall dör jag på riktigt!!!! Där går fan min gräns för vad jag klarar av!!

Jag fick i alla fall nummret och imorgon ska jag ringa dit för att få reda på mer! Så snälla snälla, låt allt vara som det ska.... att vi står i kön som vi ska.
Jag hade ju tänkt att ringa och tjata för att förhoppningsvis få komma på möte innan jul, men nu blev jag riktigt rädd att det ska vara något annat som strular!?

Så det är roligt nästan jämt! :)

Och på toppen av detta så känner jag den förbannade mensen i hela kroppen nu...  är idag på dag 27 så den kickar kanske igång i morgon eller nåt! Och jag mår riktigt dåligt över hur ont det kommer göra, förra månaden va ju riktigt obehaglig när jag blev liggande och knappt kunde röra mig eller knappt andas. Så jag ser inte fram emot denna mördardag!

Lite små nervös inför samtalet imorgon oxå.... blääää



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad jobbigt. Tycker att ni borde få det lite lättare nu.



Oproffsigt dessutom att uttala sig som hon gjorde när ni dessutom kommer att få vänta en dag på besked. Det är säkert ingen fara, men hon måste ju förstå att det är en jättejobbig dag av oro för er.



Lycka till med samtalet. Kram!

2009-11-16 @ 20:01:38
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: N

Hoppas, hoppas det inte blivit ngt knas nu igen! Ni har haft sån himlans otur så ni borde få lite medgång nu!! Hoppas på positiva besked imorn!



Angående min pergotime så ska jag inte äta det nåt mer, blev ju överstimulerad sist på nåt konstigt vis, då jag fick en inlfammation. Har ju egen ÄL, så jag fattar egentligen inte varför jag fick det från början, men blir iaf inget mer sånt för mig.



Jag vet att det inte lyckats denna gång för oss, har alla känningar jag brukar ha, och även det säkra kortet när det gäller mig, superont i högra axeln! Konstigt jag vet, men jag har alltid det innan mens! Fast jag är inte alls så nere som jag brukar vara innan BIM, så jag håller kvar denna känslan, vill ju vara lite go och glá igen! =)



Kramar till dig!

2009-11-16 @ 20:53:02
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0