Piss

Där sprack drömmen om att sätta igång med ivf i januari!! Piss & Skit !

Ringde till Ivf avdelningen idag och vår dröm bara försvinner längre och längre bort!
Sköterskan sa att hon inte riktigt visste vart våran remiss va.... ??  Hon såg att vi blivit inskrivna, sen gick hon iväg för att leta upp vår remiss men hittade den inte!
Hon sa att den troligtvis inte blivit bedömd än, men att det va konstigt att hon inte kunde hitta den!

Trodde verkligen oturen va över nu, men nejdå den ska tydligen fortsätta! Så frågade jag om det fanns någon chans att få komma in innan 3 månader, men tyvärr. Frågade även om när man väl fått komma dit, hur snabbt man får sätta igång med något. Och där va det där jävliga svaret igen. Ytterligare 3 månaders väntan!

Jag spyyyyyyyr snart. Jag vet ju att det kommer ta lång tid, men nånstans hade jag åtminstone hoppats att jag skulle ha turen att få komma in tidigare, det verkar ju som om andra fått det i alla fall!
Men detta gäller tydligen inte mig!

Så denna dagen suger precis som alla andra!
Trodde verkligen vi skulle behandlas bättre på sahlgrenska men Piss.... Oturen fortsätter med långa väntetider och borttappade remisser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0