bokrecension..



För er som ska läsa boken - skippa detta inlägg om ni inte vill veta hur den slutade!
Men ett tips - läs inte boken om ni sitter i samma sits
************************************************************************

sträckläste boken igår och till en början tyckte jag att den va bra, men alla känslor som man själv kännt drogs upp igen och det va faktiskt jobbigt! Mot slutet av boken va jag total stressad och naturligtvis trodde jag att den skulle sluta lyckligt ( gör inte alla böcker det? ) Men Nej. Boken slutade med att dom gav upp. dom fick aldrig något barn. Piss. Slängde boken på golvet, och kände mig helt tom! Va absolut inget jag behövde läsa just nu!
När man ändå mår så himla dåligt och tankarna gnager, så får man det svart på vitt att alla faktiskt inte lyckas!
Att de finns dom som bara får ge upp och leva ett liv helt utan barn!

Skulle jag aldrig göra.... jag tänker aldrig ge upp.... spelar ingen roll om jag så måste tömma hela bank kontot för alla Ivf:er vi behöver göra... Jag är villig att ta lån och sätta hela vårt liv i pant!! Men barn ska det bli ABSOLUT!!
Boken slutar med orden " Det är över nu"
Men Nej det är det absolut inte - inte för våran del.... den här resan har bara börjat! :)

*************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0