film mys ♥

Idag har min söta älskling ( vi kan kalla honom för E.... så vet ni i fortsättningen att E är andra delen av mitt hjärta )
Idag har han pratat ovanligt mycket om barn.... Nästan lite konstigt då han mest brukar vara tyst om det här!
Men idag har han som sagt riktigt visat sin längtan.....  ;)
Det har dykt upp lite då och då. Han har pratat lite barn namn.. oj oj och även sagt att det ska bli så roligt att få berätta för hans föräldrar ( när det nu blir dax )

Ikväll ska vi försöka orka vara uppe och kolla på "Psycho" - gammal skräckis som går på tv 22.30
Blir tv:n i sovrummet ;) Så nu ska vi bädda ner oss i sängen med massa kuddar och popcorn och ligga och mysa!
Sen får vi väl se om han kanske kan få sig nåt oxå ;) hihi
Är ju lite jobbigt ibland när man har den där ägglossningen i bakhuvudet och nästan känner att man måste....men just denna månaden känns allt toppen och jag skulle gärna "mysa till det" varenda dag bara av den anledningen att jag Älskar honom ;) ♥

Passa på att läsa nu för det är verkligen inte varje dag jag är på det här glada humöret !!

Måste passa på igen och tacka för fina kommentarer , ni kommer hjälpa mig att gå vidare i den här resan!
Kram på er !!!


Kommentarer
Postat av: MIckan

Mmm, Psysho är en riktigt bra film, love Hitchcock! Min älskling heter också E förresten :-) ANnars är det depp här, mens idag så de är bara att ställa in sig på ivf nr 2 här under hösten. Trodde man nånsin att man skulle hamna i det här?? Spolningar och provrörsbefruktning? Lite komiskt på något sjukt vis.. men mest trist!! Lycka till med dina nyspolade äggledare :-) Kram!

2009-10-02 @ 08:13:08
Postat av: M

Mickan: Åh! Nej, gud va ledsen jag blev för din skull nu! Förstår om du är hur ledsen som hellst.

Fy va tråkigt, önskar man kunde säga något som gjorde dig gladare men du behöver nog några depp dagar nu för att sedan resa dig igen! För det va väl helt enkelt inte meningen att det skulle gå DENNA GÅNGEN! Men nästa gång så kommer nog ett starkt litet pyre att vilja stanna ;) det måste vi tro på !!

Du funderar inte på att starta en egen blogg ?? Finns ett otroligt stöd i tjejerna som läser och kommenterar, det hjälper faktiskt lite i denna hemska situation!

Tänker på dig Kram M

2009-10-02 @ 10:48:36
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0