dag 29

Hej hej!
Är idag på dag 29 i min cykel och mensen har inte riktigt kickat igång ännu. Liten blödning och pytte värk då och då i några dagar nu. Trodde absolut att den skulle vart här nu. Men långdraget ska det vara! Allt för att reta mig ännu mera!

Idag träffade jag lillskrutt i alla fall och som vanligt va han extra go! *ge mig, ge mig, ge mig *

Blir tokig på att vänta och vänta.... Vill bara börja leva mitt liv. Men som det är nu så går det inte!
Lätt att säga kanske att man borde släppa det och leva på som vanligt MEN man har ju olika perioder i livet och jag har lämnat de andra perioderna redan!
Ett tag va det ju bara festa som gällde, men den perioden är helt klart borta. Jag får inte ut något av att gå ut längre. Sen par perioden när man precis blev ihop... men nu har man gjort det och upplevt allting med sin partner. Rese perioden är oxå över. Vi har varit ute på flera lång resor och upptäckt världen ;) Klart man kan resa igen men inte om man sen kommer att behöva lägga alla sina besparingar på ivf....
Fan är så redo på att ta nästa steg jag vill leva familje livet !!!!
Och eftersom vi varit redo för det såå länge nu så vet vi knappt vad man ska göra istället??
Plötsligt blev allt så tråkigt! Alla går vidare och skaffar familjer men vi blir lixom ensamma kvar!
Hur kul e det?

Depp, depp, depp.

Måste vara tråkigt att läsa men tro mig..... ännu tråkigare att leva i det!

Vet inte om det är någon ide att ringa sjukhuset heller??? Va en vecka sen vi lämnade de sista blodproven... Hur lång tid ska det ta?? Kan dom aldrig bara säga något!
Sköterskan som tog provet kunde sagt att nu skickar vi det här och svaren kommer då och då....
Men nej det ska väntas tills man blir självmords benägen.
Är utless på att ringa och tjata på dem. orkar inte. Så vi får se om jag kommer ringa igen! För min del kan dom få bränna upp hela remissen - så trött e jag på skiten!

Har inhandlat panodil idag i alla fall, jag har egentligen en annan tablett vid mensvärk en mycket starkare grej. Men har nu fått för mig att jag ska sluta med dom ifall dom förstör våra chanser. Så då är det väl alvedon eller panodil som gäller.?
Så jag ska testa denna gången om jag kan leva utan mina mirakel tabletter!?

Vi får se hur det går!!!


Kommentarer
Postat av: N

Men du, man kan ju ha mindre blödningar vid grav ... Du ska inte testa dig igen? Min vän hade det till och från hela tiden, upptäckte att hon var gravid i tionde veckan!



Här är det inte kul idag, har jordens jävla mensvärkar så jag är så jävla bitter ...



Kramar

2009-10-19 @ 22:07:51
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0